Macchina di massaggio disintossicante di u corpu

Breve descrizzione:

Tecnulugia di cavitazione radiofrequenza vacuum

Formazione di tuttu u corpu, massaggi è brucia di grassu


Detail di u produttu

Tags di u produttu

 Principiu di l'equipaggiu

A cumminazione perfetta di Frequenza Radio, onda di sonu forte è rullu meccanicu è ritmu NC di pressione negativa, facenu a versione finale di l'equipaggiu slimming.

● Tecnulugia RF

A radiofrequenza (RF) si riferisce à l'onda elettromagnetica chì hè trasmissibile è pò esse lanciata, in seguitu chjamata RF in inglese.U calore endogenu provoca una contrazione immediata di e fibre di collagene dermali è stimula a secrezione di più novu collagenu.L'energia provoca l'aumentu di a temperatura di u tessulu dermalu, aumenta u flussu di l'ossigenu di u corpu, migliurà a circulazione di sangue è linfatica, attiva u metabolismu, eliminà è ammorbidisce l'urganizazione cellulare.

Acous fortetecnulugia tic

A tecnulugia di slimming acustica forte manda energia innocu di una forte frequenza di onda sonora è u putere à e diverse parti di u tessulu adiposu in modu di accoppiamentu di cuntattu, in u principiu di una forte cavitazione acustica è usa l'energia causata da a cavitazione per rompe e cellule di grassu di u tissutu grassu patologicu. .

CNCritmu negativu pressione Tecnulugia

Per un mudellu metricu CNC, pressione negativa cumminata cù una testa di aspirazione di pressione negativa appositamente cuncepita, secondu e cundizioni di a pelle persunalizata di u corpu umanu, applicà diverse profondità di impastu è massaggi à i strati epidermici di a pelle, vini sanguini, strati di grassu è strati di u nervu. sistema, cusì pò migliurà efficacemente u flussu di fluidu trà e cellule umane, aumentà u muvimentu di e cellule, attivà e cellule, prumove a circulazione di u sangue è a circulazione linfatica di u vasu sanguinu imperceptible, accelerà u metabolismu è migliurà l'ambiente internu di a pelle.

1616567334(1)
75352790947601549
627516500195666114

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi